Friday, April 6, 2012

Rindu Mama :(

Tengah-tengah buat Apam tetiba jer rindukan Mama. Amek phone. Check credit. 62sen! Dial no tepon Mama. Mama angkat terus cakap, "Mama, call akak balik!" Hahaa :D Malas nak topup. Tak sampai seminit Mama tepon balik. OK. Borak-borak. Luah perasaan. Tanya Ayah tersayang mana. Adik-adik mana. Dengar Mama citer pulak. Hahaaa hilang dah rindu! :D Gaya macam Mama tu beribu batu jauhnyaa kannn! Padahal tak sampai 10 minit punn dah sampai umah Mama! Dah 2 hari tak jumpa and call Mama. Tu yang cenggitu jadinyaaa! ;p

Bukan anak manja tau! Ada 5 orang adik kat bawah. Tapi, Ayah dengan Mama segala-galanya! Tanpa mereka tak wujud laah orang yang bernama Aimi Syazwani :)



Thank for reading. Do comment and LIKE :)

4 comments:

  1. yea setuju..tanpa mereka siapalah kita di dunia ini :)

    ReplyDelete
  2. - Lang Radzlan : Kannn? Hehehehe ;)

    ReplyDelete
  3. tetiba rasa rindu gak kt mama aunty..dekat gak ngn umah..hehe

    ReplyDelete
  4. k.nita pun rindu kat mak k.nita..sekarang dia dah kembali ke Rahmatullah...
    kita kena sentiasa hargai mereka selagi mereka hidup bila mereka tiada hanya doa jer yang dapat kita sampaikan..(dgn harapan Allah makbulkan)

    salam kenal Aimi ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...