Wednesday, March 21, 2012

Penat + mengantok.




Mata saya mengantok. Bertambah mengantok bila tengok gambar baby nihh. Huhuhuu ~ Kepenatan sungguh rasanya. Hari ni baru pulang ke tempat asal. Selepas 4 hari pergi holiday bersama kawan-kawan. Kami ke Kedah, Penang dan Perak. Jalan-jalan cari makan! :D Puas hati berjalan kali ni. Walaupun tak semua tempat dalam listing dapat kami pergi :) Haissh. Baru takat ni mata dah berat sangat. Besok je laa update pasal holiday kali ni. Nak melelapkan mata, merehatkan badan sebelum bangun pagi besok untuk menjalankan tanggungjawab seperti biasa. So, next post kita cerita-cerita ok! Mata sangat-sangat berat! ;)


Thank for reading. Do comment and LIKE :)

4 comments:

  1. salam kenal..aiyo baby tu sangat2 comelsss!

    ReplyDelete
  2. - Prettywrite : Salam kenal jugakk! Hehehe kannn! Comel abiss! :D

    ReplyDelete
  3. ngantuk jugak...perak kg teman tu...
    salam kenal ye datang dr blog mak dara...=)

    ReplyDelete
  4. - Nana Dmnhuri : Oouh org Perak yerr! Salam kenal jugaa! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...