Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 1, 2012

Alhamdulillah :) Syukur Ya Allah!

Hi2! Maaf dah lama tak update entry. Alhamdulillah pada 18hb yang lalu, aku disahkan hamil 7 minggu! Syukur Ya Allah! ♥ Dari awal aku dah jangkakan. Cuma bila badan mula lemah, tekak mual dan loya aku pergi ke Klinik Kesihatan untuk membuat pemeriksaan. Alhamdulillah UTP positive! Dan 18hb yang lalu juga aku ke Pusat Rawatan Islam Az-Zahrah untuk melakukan scan. Alhamdulillah. Ada satu degupan jantung yang kelihatan! ♥


Kalau ikot size scan baby dah 8 minggu. Tapi ikot due last period baru 7 minggu :) Alhamdulillah. Today baby dah 9 minggu! Semalam check up di Klinik Kesihatan Bangi untuk kedua kalinya. Doktor pun buat scan dan alhamdulillah everything ok! :) Tak lama lagi masuk ke trimester kedua. Semoga dipermudahkan segalanya! Aminnn!

Trimester pertama memang memenatkan. Aku tak mengalami morning sickness. Tapi, evening sickness! Asal petang bawak ke malam, mula laa mual dan loya. Muntah? Hhheee Little Princess tukang gosok-gosok belakang badan aku! TQ sayang! ♥ Bila malam, tidur selalu tak selesa. Kadang-kadang nak kena gosok perut baru terlena. Selalunya encik suami laa yang tukang gosok-gosok! Hahahaa ;p

Apa-apa pun, korang doakan yang terbaik untuk aku yerrr. Jauhkan baby dari segala penyakit, sempurnakan sifatnyaa. Dan permudahkan segala urusan kehamilanku sehingga keakhirnyaaa! Aminnnn! ♥


Thank for reading. Do comment and LIKE :)

8 comments:

  1. tahniah aimi... :)
    jaga diri elok2 ye..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..tahniah..jg elok2 ye..due bln bape?..

    ReplyDelete
  3. Tahniah friend...
    really happy for u~
    jaga diri n kandungan baik2...
    jangan lasak2 sgt...
    take care~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah :) Tq makcik. Hehehee
      I will. InsyaAllah.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...