Wednesday, January 4, 2012

Holiday Jan 2012 - Part II

Salam all!

Hehehee kita sambung citer holiday part II :) Dah puas berjalan dekat Cameron Highlands kitorang pun turun. On the way turun tu kitorang singgah air terjun Lata Iskandar. Kalau ikot jalan ni mesti kena lalu air terjun Lata Iskandar. Seingat laa. Time rombongan sekolah dulu ada la singgah tempat ni. Lepas tu tak pernah dah berhenti kat air terjun ni setiap kali naik ke Cameron Highlands. Tapi kali ni, encik suami yang ajak berhenti. Kebetulan Dania tidur. Kitorang kejutkan dia dan ajak dia turun untuk tengok air terjun tu ;)


Tergedik2 laa kitorang dua beranak bergambar dekat air terjun tuu! Hahahaa :D


Then Dania excited nak main air! Hehehee rendam kaki dalam air tu pun jadi laa untuk dia! Bukan taknak bagi dia mandi. Tapi dia sendiri yang kata air tu sejukk! Hehehee rendam kaki je laa kan! ;P

Dah puas rendam kaki tuu. Lapar pulakk! Hahahaa beli jagung bakar! Time ni aku sibuk laa nak beli buah rambai! Hehehee kalau kat sini mana nak dapat buah rambai tu kann? Hhhuuu ;)

Dah sudah beli jagung bakar, cempedak goreng & buah rambai. Kitorang sambung perjalanan semulaa! Makan dalam kereta jer. Jauh lagi perjalanan nak sampai ke bawah tuu. Time ni masih lagi tak tau destinasi berikutnyaa. Kemana kitorang selepas ni kann? Hhhuuu so nanti sambung lagi cerita holiday nihh yerr! ;) Encik suami ajak keluar kejap!



Thank for reading. Do comment and LIKE :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...